.

Så, hur går det med SESP då?
Eftersom det inte är ett superstort konvent är det inte så mycket hårt arbete, utan mest mysplanering.
Jag hoppas att vi kommer kunna tränga ihop oss i min lilla lägenhet, men i värsta fall får jag hyra en lokal.
Just nu funderar jag lite över aktiviteter, jag försöker utveckla lite lekar vi kan köra.
Funderar också på det här med filmerna, vilka filmer vill ni se?

Något annat jag funderar över är hur jag ska dekorera lägenheten. Grönt är naturligtvis ett genomgående tema, och jag kommer bli tvungen att flytta undan de flesta möbler och bära upp en del på vinden.
Jag tänkte köpa massor grönt tyg och massor gröna filtar, så man kan skapa lite mysiga kuddhörnor.
En annan idé är att skriva ut citat om slytherin och sätta upp på väggarna:) Haha, jag kommer aldrig vilja ändra dekorationen sen:)

Nähä, nu är jag fett hungrig så jag ska skynda mig hem och äta...

Kommentarer
Postat av: Freja / Pygmépuff

Pepp! :D

2009-08-26 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0