Stor dag, stora problem...

Hmm, visst är det jobbigt när man måste välja, och man inte vet riktigt exakt vad man vill?

Som alla slytherins BÖR veta så har vi en rätt stor dag framför oss om ett tag, nämligen den 9 januari 2010 då Severus Snape skulle fyllt 50.

Eftersom jag är och alltid kommer vara en obotlig Snape fangirl så måste jag ju naturligtvis fira jättemycket den dagen, men nu är bara frågan hur...

Först hade jag ju tänkt åka till London med några kompisar, och se om vi kunde ta oss till staden Snape (en av dem), och vi har planerat massor kul grejer, men nu plötsligt blir jag osäker...

Man skulle ju kunna arrangera ett super-epic Snape Party då i stället för att åka till London...
Jag föreställer mig en mysig hyrd lokal, kittlar fyllda med bål, tårtor med bilder på etc. Och nu förstår ju säkert själva hur gästboken skulle se ut;)
Det kan nog hända att det skulle bli mer epic än att snurra omkring i London och leta bussar... (Jag ska ju till London i framtiden ändå...)
Frågan är väl egentligen bara hurvida det finns intresse för en sån grej...
Orkar folk betala massor pengar för att åka på en träff med en så pass smal inriktning?
Och framför allt, orkar man åka helgen efter ett annat konvent? (För festen måste ju vara den 9 januari...)
(Och så klart... vill jag hellre stanna i Sverige och arra det här?)


Kommentarer
Postat av: Unna

åhhhhh, jag vill! :D

2009-09-01 @ 23:00:52
URL: http://omodernsomjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0