ARRGH!

Nu har fördomarna mot vårt ädla elevhem spridit sig ut till inredningsmodet också!
Jag har finkammat hela stan efter ett grönt tyg (lakan, gardiner eller vad som helst) men det finns inget i rätt nyans. Jag höll på att bli galen, så i stället tröstade jag mig med att köpa lite snygga ormprylar på Tradera.
Nu har jag gett upp jakten på grönt tyg, och köper i stället allt jag behöver i vitt och färgar det slytheringrönt.
Moahahahaha, nothing can escape the awesomeness of Slytherin!

ja, som ni säkert förstår så är jag mitt uppe i inredningen av min lägenhet, och förutom den lilla tygincidenten så går det riktigt bra. Ska hem till mina föräldrar i eftermiddag och våldgästa deras tvättmaskin, och förmodligen deras skrivare också, för jag behöver skriva ut lite snygga citat och sånt att sätta på väggarna.

Föresten, ni borde VERKLIGEN lyssna på det senaste Snapecast avsnittet, det var jättebra och grymt roligt!

Blog you later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0