YES!!!!!!!!

ÄNTLIGEN; efter VECKOR av väntan har det nya avsnittet av Snapecast kommit ut!
Det verkar bli ett spännande avsnitt, där de bland annat kommer ta upp den sjätte filmen, och sen kommer de tydligen träffa ett Snapefan som ännu inte läst DH... (Hur kan man INTE ha gjort det?) Stackars människa, undrar om de kommer berätta det...

Åh, nu får jag massor minnen från när jag läste DH, den där episka sommaren 2007, och den hemska tiden efteråt, jag har nog aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv...
Aja, nu ska jag inte försänka mig i gamla minnen, det får jag göra i ett annat inlägg^^

Men jag tycker att alla slytherins ska lyssna på snapecast nu med en gång!
Själv kan jag knappt vänta tills jag kommer hem!

www.snapecast.com

Kommentarer
Postat av: Becca

Ohh. Har väntat sjukt länge på ett nytt avsnitt :D

2009-09-03 @ 11:22:30
URL: http://season.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0